Pagina's

dinsdag 23 augustus 2016

Er is er een jarig, hoera hoera...

Hallo Allemaal,

Een kaartje krijgen voor je verjaardag is altijd een lief gebaar. 
Deze kaart was voor de verjaardag van mijn collega en zij heeft deze inmiddels al ontvangen. 
Zij houdt ervan een zelfgemaakte kaart te krijgen en bewaard deze allemaal.

Voor de basis van deze kaart heb ik gebruik gemaakt van bruin en wit linnenkarton en een bijpassend design papier (afkomstig uit een blokje van de Action). 
Ik heb een gele en witte cirkel gestanst met de grootste cirkel. Uit de gele cirkel stanste ik een twee maten kleinere cirkel, zodat een mooi gele cirkelrand ontstond.
Op de witte cirkel heb ik een liedje van Marianne design gestempeld.
Het liedje van Marianne Design geeft een feestelijke wending aan deze kaart.
Tot slot heb ik een bloementoef in de bijpassende kleuren toegevoegd en het afdrukje opgeplakt met 3d tape zodat de cowgirl uit de kaart springt!


De bloementoef van dichtbij.


Gebruikte materialen:
Mallen: MDF055 (cirkels), CLSet26 & CLDF12 (bloemen), CLDD34 (takje) 
- Clear stamps: CS0963 (liedje), YORE008 (cowgirl)
- Papier: bruin, wit, geel, rood en groen linnenkarton 
- Overige: bloemenponsje, rode en groene strass steentjes


 Liefs, Kim




1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaart. Prachtige bloemen heb je gemaakt en de stempel mooi ingekleurd.

    Leuk ook, dat je volger van me geworden bent. Ik ben natuurlijk ook gelijk volger van je geworden, kan ik je mooie creaties in de gaten houden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim