Pagina's

zaterdag 8 juli 2017

Scrapping4funChallenges Gastdesginer: Birthday!

Goedemorgen Allemaal,

Vandaag een kaartje dat ik gemaakt heb als Gastdesigner voor het blog van Scrapping4funChallenges. Gister is deze challenge van start gegaan en het thema voor deze nieuwe challenge is Verjaardag/Birthday!
Dit is een leuk thema en deze kaartjes hebben we nooit genoeg! 
Dus ik ben lekker aan de slag gegaan en dit is het resultaat geworden.

 
(De foto is helaas een beetje flets, dit komt door het lampenlicht)

De basis is een kaartje van 13,5 bij 8 cm. Hierop heb ik een laagje design papier gemat en bandensporen op gestempeld. Daarna heb ik een witte wavy round gestanst en twee kleinere cirkels. De ene cirkel uit design papier en de andere uit papier waarop ik het afdrukje heb gestempeld en ingekleurd met mijn Spectrum Noir Markers. De randen van de cirkel heb ik bewerkt met lichtblauwe inkt om zo lucht te creƫren. Daisy is helemaal in haar sas op de scooter en rijdt gezellig een rondje met dit prachtige weer langs de mooie huisjes. Deze heb ik gestanst en onder aan de kaart geplakt met 3d tape.
Daarna sneed ik nog een klein labeltje uit, stempelde hier de tekst Hartelijk Gefeliciteerd op en haalde een rood touwtje door het labelgaatje.
Enkele groene pareltjes plakte ik als finishing touch op de wavy round.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges: 

Ik ben benieuwd naar wat jullie van mijn kaartje vinden!
In mijn volgende blogpost doe ik een kort verslagje over Robbie!

Veel liefs Kim

11 opmerkingen:

  1. Ach....wat een schitterend kaartje Kim!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kaartje met het 'snelle' meisje gecombineerd met de huizenstans!
    Dank je wel voor het meedoen bij LMMS!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje!
    Gefeliciteerd met je GD schap.
    Is altijd leuk om te doen.
    De daisy heeft het naar der zin op de scooter dat kun je goed zien. Mooi ingekleurd.
    Fijn weekend verder en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart Kim. En leuk dat je gastdesigner mocht zijn.
    De huizen stans is trouwens ook erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke kaart met Daisy, en wat heb je haar mooi ingekleurd Kim. Tof dat je GD mocht zijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een geweldig leuk kaartje heb je als gastdesigner gemaakt Kim
    met heel lief stempeltje erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart en toffe kleuren.
    xx
    Claudia

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be
    *********************************************************************************
    Nice card. Lovely colours br />


    hugs
    Claudia

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart Kim!
    Daisy heb je mooi ingekleurd.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem enig! Je ziet haar zo door de stans sjeesen. Heel leuk model zo!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart! Stempel en stans past perfect bij dit kaartmodel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous card ,thank you so much for entering our challenge at Marianne design Kreadivas this month.
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim