Pagina's

maandag 30 oktober 2017

Merry Xmas!

Hallo Allemaal,

Wauw wat leuk al die leuke reacties in korte tijd op mijn babykaartje! Tof dankjewel! 
Ik heb deze met plezier gelezen!!

Daar ben ik al weer met een kaartje, dit keer wat sneller dan de afgelopen weken. Ik had afgelopen weekend vrij dus heb heerlijk zitten knutselen. Ook ik ben aan het maken van kerstkaartjes begonnen en dit is de tweede die ik jullie dit jaar ga laten zien.. dat zijn er helaas nog niet zo veel, maar het begin is er en er liggen er nog twee om afgemaakt te worden!! Dus dat gaat vast goedkomen..(hoop ik,hihi)

Voor het maken van dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van de sketch van the Sketchy Challenges.
Deze heb ik wel een kwartslag gedraaid, zo kon ik het prachtige plaatje van de spelende kindertjes en het rendier goed combineren met het rendier malletje van Marianne Design.
Als basis heb ik alweer een A5 linnen kartonnen kaart gebruikt, dit keer in het groen. Ook hierop heb ik een laagje wit en design papier gemat. Daarna heb ik het design vierkant gestanst en voorzien van een laagje rood design papier. Vervolgens sneed ik de rechthoek op de juiste maat en ook hier matte ik design papier op. Ik sneed 3 losse strookjes en plakte deze onder mijn rechthoek met 3 enamels dots aan het einde van de strookjes. Het rendier stanste ik in de gewenste kleuren passende bij de afbeelding. Tot slot sneed ik het plaatje en een bijpassend kader, ponste de hoeken rond en gaf deze allemaal een plaatsje op de kaart.
Een mooie gouden ster tekststicker mocht natuurlijk niet ontbreken en mijn verslaving aan plaksteentjes/pareltjes ook niet, dus koos ik ervoor om willekeurig enkele gouden strass steentjes te plakken. 

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
- Mallen: COL1369 (rendier), MFD048 (rechthoek), vierkant (?)
- Knipvel: DDK3220 (Don en Daisy)
- Papier: groen, wit, geel, bruin, rood, grijs, zand
- Design papier: PB7053 (Eline's Berry Christmas)- Overige:PL4511 (Cold as Ice enamel dots), sticker Merry Xmas (Hema), gouden strasssteentjes, witte fineliner

Nog even een blogronde maken, eten koken, was opgehangen en tennissen. Heb veel zin in woensdag, lekker snuffelen op de Kreadoe beurs met mams en een hapje eten! Gaan jullie ook?? 
Ik wil graag een stempelhulp aanschaffen, hebben jullie tips welke ik moet nemen???

Fijne avond.

Liefs Kim

18 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart Kim. Ik moet ook nog behoorlijk wat kerstkaarten maken hoor, dus je bent niet de enige. Veel plezier op de beurs.
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kim, wat een enig kaartje en wat leuk dat je het rendier uit het plaatje laat terugkomen. Geniet op de KreaDoe. Misschien dat ik volgend jaar ga, het zit er nu even niet in.
    Groetjes uit Valencia.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enige kerstkaart Kim. Leuk met het rendier. Je babykaart van hieronder is ook erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kerstkaartje met die spelende kinderen en Rudolphe. Dit jaar heb ik geen kerstkaarten stress, elke week meegedaan met 52 WTC. Veel plezier op de Kreadoe.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart Kim!
    Veel plezier op KreaDoe!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful Christmas card, Kim! I love the pretty image, the great die cuts! Adorable colours and rhinestones. Kisses, my friend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card....Thank you for joining us this week at Fab n Funky...Joolsx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart, en gaaf hoe het rendier buiten het plaatje weer terug komt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Kim,mooi om het rendier nog een keer terug te laten komen op je kaart!
    Probeer om elke week een kerstkaart te maken zo heb ik er aan het einde van het jaar genoeg.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een superleuke en vrolijke kerstkaart!
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kerstkaartje Kim!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk met dit plaatje en het rendier past er super bij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is adorable!! Thanks so much for joining us at Christmas Card Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Darling card, thanks for playing along with us at CCC.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely card and great coloring.
    Sollan, DT for S4Fun

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card, love the reindeer
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim